Onderweg - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Familie Zandhuis - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Familie Zandhuis - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: familiezandhuis

09 Juli 2010 | Duitsland, Düsseldorf

De reis per auto naar de luchthaven verliep vlotjes. Ruim op tijd konden we onze "checked in baggage" afgeven. De knalgele "flight bags" om de reistassen wurmen. Die zouden we in een donkere aankomsthal voor baggage claim geblindoekt nog terug kunnen vinden.
In de rij voor de check in balie zwetend wachtend. Nieuwsgierig of de weegschaal hier synchroon zou zijn met die van ons thuis. Ja hoor.

Gelukkig konden we onze seats nog wijzigen. Beiden kregen we een stoel aan de "aisle" (gangpad).

De "crew" kwam langs lopen terwijl wij geduldig wachtend in de boarding ruimte zaten. De stewardessen in de typische Fly Emirates outfit : strak kokerrokje en een wit "zijgordijn" aan het hoofd.

De Boeing 777-300 met volledig bezette stoelen vertrok. Volgens mij had de piloot de volle lengte van de landingsbaan nodig. Ik meende het grasland onder onze wielen te zien wegzakken terwijl wij opstegen :-)

De vluchtinformatie gaf aan dat wij al over 7 uur zouden aankomen in Dubai.