Rockhampton tussenstation naar Whitsundays - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Familie Zandhuis - WaarBenJij.nu Rockhampton tussenstation naar Whitsundays - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Familie Zandhuis - WaarBenJij.nu

Rockhampton tussenstation naar Whitsundays

Door: familiezandhuis

28 Juli 2010 | Australië, Rockhampton

Vandaag is de eerste van 2 lange reisdagen. De rit naar Rockhampton is ruim 400 km. Overmorgen naar Airlie Beach is meer dan 500 km. We rijden vóór 9 uur weg bij de camping. Onderweg hebben we veel motregen en af en toe flinke buien. Dat maakt het rijden lastig. Een aantal keren moeten we snelheid minderen of zelfs aan de kant stoppen omdat op de andere rijbaan buitengewoon ( "oversized”) transport ons tegemoet komt. Inderdaad één keer zelfs een gebouw op een trailer. Die steekt ver uit en komt ruim over onze rijbaan.

We arriveren bij de camping in Rockhampton en halen nog even enkele boodschappen. Na de avondmaaltijd tijd om de reisverslagen en foto’s bij te werken. Watertanks inmiddels gevuld respectievelijk geleegd. Morgen de 2e etappe op weg naar Airlie Beach, de plaats vanwaar we een excursie naar Whitsundays willen ondernemen.

• 28 Juli 2010 - 13:56

Marian:

zit bijna weer in de startblokken om de volgende reisverslagen te lezen.veel plezier gewenst.

• 28 Juli 2010 - 20:34

Nolda:

Ik heb weer met verbazing het verslag van de laatste 3 dagen gelezen. Wat een ervaring en wat hebben jullie veel gezien.Jullie rusten toch ook wel af en toe een beetje uit he! Nog veel plezier samen. Groet van Herman en Nolda

• 30 Juli 2010 - 18:07

Nicole:

Leuke verhalen! en leuk dat jullie belde vanochtend! de reis naar turkije is geboekt! zal jullie wel even alle info mailen! liefs ons xx